Moje Różoweee Zyciee:*:*:*
Blog > Komentarze do wpisu
Ale Lipaaaqa...:(
Hej:*Może zaczne od tego ze powiem Wam co sie stało...:(Moja starsza poszła do szkoły bo jak zwykle moj niedojebany braciszek cos wykombinował...;/A ja od poniedziałku niechodze do szkoły....:D-(Niema to jak wagarki u Kasiulki-Pozdrofionka dla Niej:*)Ale mam schiza bo niewiem czy moja mama pojdzie tylko do Dawida,czy nieprzyjdzie jej na myśl zeby zobaczyc jak ja sie ucze i isc do wychowawczyni....:(Jedynym wyjsciem to ejst uciec z domciu....:D:D:D.Zaraz własnie wychodze,bo jak mama przyjdzie to niewiem co zrobie....:[Qrwa przejebane.....;/.Humorek nawet dopisuje...:D.Kasiek kuzyneczko bedzie dobrze z tymi twoimi płucami:D...Własnie słucham sobie HolidayTime,i jest fajnie:P....Sorki ze nienapisałam wczesniej niemiałam czasuu:P...Dzisiaj pozdrofionka leca dla:Sebastianka(Kuzynku jeden mały niepłacz tyle bo....Chłopaki niepłacza:D:D:D)Kaski(Bedzie dobrze z tymi płucami..)Kasiulki(Skope Ci jeszcze dupe:P...)Madzi,Gwiazdki,Spiryta,Tomsona,Jacka,Moniczki(Musisz jakos odkrecic ta sprawe z...wiesz z kim:D..)Jeszcze dla całęj klasy i dla wszystkich ktorych niepozdrowiłam....<lol>Pa:*:*:*:*:*
środa, 02 marca 2005, klaudia.nowack

Polecane wpisy

  • Ale Była Impreza.. :*

    E lo Misiaki:*...Sorki ze tak długo niepisałam notek ale zabardzo niemiałam czasu:)...Niewiem czy wiecie ale wczoraj byłam na imprezce u Bartusia,Poniewaz koncz

  • Dzień Kobiet........:*:*:*

    Ello:*....Jak wszyscy wiedzą dzisiaj jest Święto wszystkich lasencji :)...I z tego powodu chciałabym życzyc wszystkim maniurką: spełnienia marzeń,ładnych bukiec

  • Znof Na Wagarkach U Pani Profesor....:D

    Hej Kochani :)....Dzis mam z******** humorek i ze wszystkiego chce mi sie smiac :]...Jak Zwykle nieposzłam do szkólki,a to za sprawą Pani Profesor(Kasiulki:*-po

Komentarze
Gość: , *.internetdsl.tpnet.pl
2005/03/02 14:39:32
Cześć masz fajnego bloga ale moglabys na nim zrobic cos wiecej hehe:P..Dobra ja juz psadam paa:)
-
Gość: , *.internetdsl.tpnet.pl
2005/03/02 14:42:52
Cześć masz fajnego bloga ale moglabys na nim zrobic cos wiecej hehe:P..Dobra ja juz psadam paa:)
-
Gość: :P, *.chello.pl
2005/03/02 16:02:16
spoko masz bloga:D
-
Gość: kasiulka :*:*:*:*, *.internetdsl.tpnet.pl
2005/03/02 16:39:27
niewiem co mam napisać ale tak trzymaj bo przynajmniej siem nienudzem w domecku sama :D:D:D idem se gadać z tobą bo niewiem co mam napisać jeszcze :D pa :*:*:*
-
Gość: Rysiek z Nysy, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2005/03/02 17:30:46
Siema ale masz wyjebistego blog. zrobił namnie duże wrażenie a najbardziej gify o tematyce erotycznej. Ty pewnie jestes kuzynką kasi pawl.. No zazdroszcze takiej kuzynki. Jest spoko ziomala z niej. Ja niestety niemam takich fajnych kuzynek. A tak apropo to ja jeste ten kaśki kumpel co wam wtedy linki wysyłałem. Lama lama mi się podobało strasznie to. Pozwoliłem sobie wziąść towje gg od kaski. Ja lece sie uczyć narka